none

Ունե՞ք այլ հարցեր

Գտնել պատասխաններն այստեղ


  • Մեզ անհրաժեշտ են ձեր կոնտակտային տվյալները մի քանի նպատակով. Եթե ​​դուք ընտրում եք առաքման ծառայություն, ապա քարտը կառաքվի ճիշտ վայր և թույլ կտաք մեր առաքիչին կապվել ձեզ հետ մինչ առաքումը։ Որպեսզի կարողանանք զանգահարել ձեզ, եթե դա անհրաժեշտ է։ Ձեր անձնական գրասենյակում էլեկտրոնային փոստի հասցեի առկայության դեպքում մենք ձեզ կուղարկենք մեկանգամյա ծածկագիր, որը պետք է մուտքագրեք համապատասխան դաշտում:

  • MobineX ֆիզիկական SIM քարտի գրանցման ժամանակ խնդրում ենք նշել, որ ցանկանում եք օգտվել առաքման ծառայությունից: Խնդրում ենք նկատի ունենալ, որ առաքման ծառայության վճարը կազմում է 5 լարի, իսկ SIM քարտը առաքվում է պատվերի հաջորդ աշխատանքային օրը:

  • Եթե ​​ցանկանում եք մեր սպասարկման կետից վերցնել mobineX-ի ֆիզիկական SIM քարտը, ապա գրանցման ժամանակ նշեք «Pickup From Service Point» և նշված վայրերից ընտրեք ձեր նախընտրածը։ Այս փուլում ունենք 22 նման կետ (Թբիլիսիում, Գորիում, Բաթումիում, Քութայիսիում, Փոթիում և Զուգդիդիում) և ավելացնում ենք նորերը։ Գրանցվելուց անմիջապես հետո կարող եք հանել SIM քարտը: Խնդրում ենք նկատի ունենալ, որ այս դեպքում գրանցման վերջին էջում կստեղծվի «ստացման կոդը», որը պետք է ներկայացվի ստացման կետում, այնպես որ զգույշ եղեք՝ լուսանկարեք կամ սքրինշոթը պահպանեք:

  • Ինչպե՞ս դառնալ mobineX Travel SIM-ի բաժանորդ: Մեր SIM քարտից օգտվելու համար անհրաժեշտ է գրանցվել առցանց և գնել ինտերնետի առաջին փաթեթը: Խնդրում ենք նկատի ունենալ, որ SIM քարտերի ֆիզիկական փաթեթներն ակտիվանում են գրանցումից անմիջապես հետո և գործում են 30 օր, ուստի խորհուրդ ենք տալիս ընտրել գրանցման ճիշտ ժամկետը։ eSIM փաթեթների ակտիվացման մանրամասները և տևողությունը ներկայացված են յուրաքանչյուր փաթեթի լրացուցիչ տեղեկություններում:

Լրացուցիչ պատասխանների կարիք ունե՞ք: Կապ մեզ հետ